Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

^Siemin | użytkownik aktywny

imię i nazwisko adres zarejestrowany21.01.2003 @13:05:01 ostatnio na stronie30.04.2014 @13:08:27
kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty Gadu-Gadu902458
digarty44 komentarze898 posty na forum64 newsy4

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~psycho    30.11.2003 @21:49:53
dzieki za komentarz i maxymalną ocene mojej grafiki
pozdrawiam
_______
~alladyn    29.11.2003 @18:30:39
aha - dzieki za cieple komentarze. pozdro siemin
_______
http://dhost.info/tkfb/ -- animowy forumik
http://mitur.blog.pl/ -- fajny blog!
~goth    28.11.2003 @22:08:57
a wiec i ja

pozdrawiam
_______
ziug ziug
+Kuzuki    23.11.2003 @19:40:25
o... Stachure lubisz
^v3n0m    22.11.2003 @00:02:27
THX za wytrwałość w komentowaniu prac i że tak długo wytrzymujesz gadając ze mna RESPECT! :D
_______
"Ci co ryzykują żyją krótko... ale ci którzy nie ryzykują nie żyją wcale.."

Skomentowałem twoją prawce? wypadałoby sie odwdzieczyć...
~bigo    21.11.2003 @18:43:16
dzięki za komentarz ale sądze że on nie był szczery a pozatym niektóre pawiany tylko krytykują zamiast poweidziec czego brakuje
+Libra    16.11.2003 @13:14:34
dzięki za komentZre i ocenki
_______
Atelier POD ANIOŁAMI http://www.atelierpodaniolami.pl/
LIBRA NA FACEBOOKU: facebook.com/anna.jasko
LIBRA NA MAXMODELS: libra.maxmodels.pl
~slabywielblad    16.11.2003 @10:47:56
the white stripes ROX
_______
Elektro Kardiogramm
~goth    14.11.2003 @22:27:44
a więc i ja przybyłam
pozdrawiam fana Pidżamy i życzę weny twórczej

_______
ziug ziug
~ploom    05.11.2003 @20:32:06
ogolnie zajebiscie :D
^Siemin    26.10.2003 @15:45:48
o własnie. Jak chcesz coś posluchac http://www.koniecswiata.prx.pl Tam w mp3 czy muzyka jest jakas mp3 dzialajaca . Spodoba ci sei
~cirilka    26.10.2003 @15:39:10
..hhmm...mieszanka mowisz?...cos typu zion train?..
_______
coś nowego na rynku -> http://www.wroclot.pl


^Siemin    26.10.2003 @01:06:19
hehe a znam to jest prawie powiem ci klasyczne reggae, sluchasz moze cos mieszanki reggae z czyms , chociaz czyste reggae tez slucham
~cirilka    26.10.2003 @00:58:16
uuaaa......jestem superkul...reggae hhmm.....no to pewnie znasz maleo...dub syndicate...szalaputni...aajjmm hhooołłłmmm..
_______
coś nowego na rynku -> http://www.wroclot.pl


^Siemin    25.10.2003 @22:53:19
Luzik Libro. Dla Ciebie wszystko
+Libra    25.10.2003 @18:42:27
dzieki wielkie . . .
_______
Atelier POD ANIOŁAMI http://www.atelierpodaniolami.pl/
LIBRA NA FACEBOOKU: facebook.com/anna.jasko
LIBRA NA MAXMODELS: libra.maxmodels.pl
^Siemin    25.10.2003 @14:56:11
Dzieki i rowniez pozdrawiam.
~alladyn    25.10.2003 @14:04:46
ladny awatarek. wymiatajacy. pozdro
_______
http://dhost.info/tkfb/ -- animowy forumik
http://mitur.blog.pl/ -- fajny blog!
^Siemin    24.10.2003 @23:03:36
Wiesz ja to slucham to co mam napisane ale ostatnio wiecej rasta a w sygnaturce to jest pidzama porno zlodzieje zapalniczek.
~r4x    22.10.2003 @14:53:52
yo yo jeszcze mnie tutaj nie bylo i jestem :D
Veni Vidi Vici !!!!! :D
_______
powrot zula na da :D



|†| stowarzyszenie krzyzowcow |†|

http://www.digart.pl/details.php?id=30529
^Siemin    20.10.2003 @15:25:05
Szpan
^KoleK    20.10.2003 @15:13:36
Eeee Siemiń avka zmienił
_______
http://www.kolaczek.net - portfolio fotograficzne
http://www.peryskop.kolaczek.net - kolek photoblog

~noel    20.10.2003 @09:49:57
pozdr 4 U 2! :D
_______
loboz.eu
~alladyn    07.09.2003 @14:22:50
pozdrwiam. witam ziom :D
_______
http://dhost.info/tkfb/ -- animowy forumik
http://mitur.blog.pl/ -- fajny blog!
~jeneral    09.08.2003 @13:13:37
również pozdrawiam!
Poprzednia strona 1 ... 6 7 8 9
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt